امیر کاتبی، نایب رئیس کانون: وکلای دادگستری سرپرستی معنوی ایتام را بعهده می گیرند

امیرکاتبی؛ نایب رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین:
در طرح وکیل مهربانی؛ وکلای دادگستری؛ سرپرستی معنوی ایتام را بعهده می گیرند.

امیرکاتبی، نایب رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین؛ از برگزاری همایش وکیل مهربانی همزمان با سالروز ولادت دختر نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد و گفت:
وکلای دادگستری همواره در امور خیر و یاری رساندن به هموطنان پیش قدم بوده اند و حمایت و پشتیبانی از قشر آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه؛ در بین وکلا به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است.

وی ادامه داد کانون وکلای قزوین همزمان با روز مادر و روز زن و بمناسبت سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) اقدام به برگزاری همایش وکیل مهربانی می نماید.

امیرکاتبی تصریح کرد:
با عنایت به اینکه بسیاری از وکلا علاقمندند فرزندخواندگی و سرپرستی کودکان را بعهده بگیرند ولی به دلایل مختلف از جمله محدودیت های قانونی این امکان برای همه میسّر نیست.

در اجرای طرح وکیل مهربانی؛ هر وکیل دادگستری می تواند سرپرستی معنوی یک یا دو کودک را بعهده گرفته؛ با توجه به توان مالی هزینه های جاری آنها را تا پایان تحصیلات و انتخاب شغل مناسب به عهده بگیرد.

نایب رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین در پایان گفت:
همایش وکیل مهربانی با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و به منظور حمایت از کودکان و در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهربانی؛ با حضور معاون پارلمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، استاندار و رئیس کل دادگستری استان قزوین برگزار خواهد شد.

 

روابط عمومی

کانون