مسابقه کتابخوانی و بسته های مطالعاتی ويژه ماه مبارک رمضان به صورت برخط

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الهی و قبولی طاعات و عبادات مومنین اظهار داشت: این بسته ها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و به صورت موضوعی در قالب 7 عنوان از بهترین های حوزه نشر تهیه و كتابهای منتخب، بر اساس دو اصل جامعیت و جذابیت تهیه شده اند.
وی با بیان اینكه در تهیه این بسته ها ی مطالعاتی از کتب انتشارات معتبر همچون انقلاب اسلامی، صدرا و کتاب نشر استفاده شده، افزود: علاقه مندان می توانند این بسته ها را به صورت آنلاین و متن کامل و با مراجعه به پرتال اداره كل كتابخانه های عمومی استان قزوین دریافت نمایند.
محمدبیگی با تاكید بر ترویج فرهنگ كتابخوانی گفت: هدف ما از تهیه این بسته های مطالعاتی اصلاح سبک زندگی است که یکی از اصلی ترین راهکارهایش اهتمام نسبت به کتاب و کتابخوانی است.
وی با توجه به گستردگی و نفوذ فضای مجازی، ترویج و ارائه منابع مطالعاتی در این فضا را از مهمترین راهكار های گسترش فرهنگ مطالعه در عصر حاضر عنوان كرد.
گفتنی است بسته مطالعاتی ویژه ماه مبارک رمضان از آدرس qazvinpl.ir جهت استفاده علاقمندان قابل استفاده است‌.


 

علاوه بر طرح فوق مسابقه کتابخوانی مجازی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرح زیر در حال برگزاری است که همکاران علاقه مند میتوانند در آن شرکت فرمایند.