حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین: تشکیل کارگروه مشترک کانون وکلای دادگستری استان قزوین و دادگستری استان قزوین در آینده نزدیک انجام می‌شود

🔵 حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب در مراسم اهدا گواهی آغاز مرحله اول کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1401: تشکیل کارگروه مشترک کانون وکلای دادگستری استان قزوین و دادگستری استان قزوین در آینده نزدیک انجام می‌شود

🔷 دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، حسین رجبی، در مراسم اهدا گواهی آغاز مرحله اول کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1401 ضمن گرامیداشت یاد وخاطر امام و همه شهدای انقلاب اسلامی، به وظایف متقابل حاکمیت و وکلا پرداخت؛ وی بیان داشت، یکی از وظایف حاکمیت نسبت به مردم تامین امنیت است و هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم را نماد تامین امنیت دانست و اقتدار حاکمیت در برابر نفوذ داعش به مرزهای کشورا ستود.
🔻 به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین؛ حسین رجبی یکی از راه های احترام به قانون را کاهش جمعیت کیفری دانست و خواستارتشریک مساعی همگان در ترویج سازش بین طرفین اختلاف گردید.

 

 

🔷 دادستان قزوین همچنین افزود، وکلا در کار خود به نوعی قاضی هستند و همواره در معرض قضاوت مردم اند به همین دلیل قضات و وکلا علی رغم جایگاه متفاوت خود در راستای یکدیگر برای احقاق حق و عدالت تلاش خواهند کرد و منفک از دیگری نخواهند بود. وی در تایید این همبستگی از تشکیل کارگروه مشترک کانون وکلا دادگستری و دادگستری استان قزوین در آینده نزدیک خبر داد. از اهداف این کارگروه تکریم وکیل و همچنین برگزاری نشست های مختلف علمی و برگزاری همایش های مشترک در حوزه های مختلف علمی خبر داد. در پایان مراسم با اهدای گل و پروانه کارآموزی و تجلیل از رتبه های برتر آزمون وکالت خاتمه یافت.