گزارش تصویری آیین تجلیل از وکیل پیشکسوت سید مصطفی قائمی

 

به همت کانون وکلای دادگستری استان قزوین؛ آیین تجلیل از مقام وکیل پیشکسوت و استاد علم حقوق استان قزوین، سید مصطفی قائمی، عصر روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان علم حقوق، مسئولین قضایی و حقوقی استان، وکلای پیشکسوت و اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین، در فرهنگسرای مجتمع فرهنگی هنری هشت‌بهشت استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین، این مراسم با سخنرانی و خیرمقدم توسط وکیل محمد نسخه چی، رئیس کانون وکلای استان قزوین آغاز و در ادامه وکیل سید تقی حاجی سیدرضی رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون به ایراد سخنرانی پرداخته و از جایگاه علمی و اخلاقی استاد قائمی تجلیل به عمل آوردند.

همچنین ادامه مراسم با پخش ویدئویی از مصاحبه های وکیل حسن قاسمی رئیس‌کل دادگستری سابق استان قزوین و کارآموز قضایی استاد قائمی، محمدرضا شهیدی وکیل پیشکسوت و رئیس اسبق کانون قزوین و ابوالفضل تاج احمدی وکیل پیشکسوت استان همراه بود که در این ویدئو ایشان به بیان احترام و بزرگداشت جایگاه استاد سید مصطفی قائمی پرداختند. در ادامه این آیین، استاد قائمی با حضور در جایگاه خطاب به حاضرین، دقایقی به سخنرانی پرداختند.

لازم به ذکر است در این مراسم برای نخستین‌بار از مستند زندگینامه استاد سید مصطفی قائمی که به همت کانون وکلای دادگستری استان قزوین تهیه شده، رونمایی و جهت تماشای حاضرین در سالن منتشر گردید. در پایان این آیین با اهدای لوح و هدایایی از طرف حاضرین در سالن، از استاد قائمی تجلیل به عمل آمد.