اختبار فروردین ماه 1400 بصورت مجازی برگزار شد

محمدرضا شهیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارآموزان وکالت پذیرفته شده در سال ۱۳۹۸ کانون وکلای دادگستری استان قزوین پس از سپری نمودن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی وکالت و انجام تکالیف خود در این مدت با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در اختبار کتبی و شفاهی به صورت مجازی شرکت نمودند.

وی تصریح کرد: اختبار کارآموزان وکالت شامل آزمون های کتبی و شفاهی از شش درس پایه علم حقوق بوده که طی دو هفته برگزار شده است.

شهیدی اظهار داشت: کارآموزان وکالت در هر روز از برگزاری آزمون می‌بایست، توانمندی علمی خود را در خصوص ۲ درس معین محک بزنند و در نهایت با کسب نمره قبولی مطابق شرح وظایف، حائز شرایط برای ادای سوگند وکالت شده و بعد از برگزاری آیین تحلیف به حرفه وکالت نایل گردند.

وی عنوان کرد: شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته موجب برگزاری اختبار شفاهی به صورت مجازی شد و امسال با توجه به تشدید خطر شیوع بیماری و در راستای حفظ سلامتی کارآموزان هر دو بخش اختبار کتبی و شفاهی برای اولین بار در کانون وکلای دادگستری استان قزوین به صورت مجازی برگزار گردید.

این آزمون در روزهای سه شنبه الی پنج شنبه مورخ 24 الی 26 فروردین ماه 1400 بصورت کتبی و مجازی و سپس در روزهای سه شنبه الی پنج شنبه مورخ 31 الی 2 اردیبهشت ماه 1400 بصورت شفاهی و مجازی برگزار گردید و خوشبختانه تمامی شرکت کنندگان در اختبار موفق به کسب نمره لازم و قبولی در آن شدند و ان شا الله بزودی با برگزاری آیین تحلیف به حرفه شریف وکالت نایل خواهند شد.

 

لینک خبر در ایرنا: www.irna.ir/news/84302266