تشکیل جلسات مستمر و افزایش خدمات به مددجویان مدنظر کانون وکلاست

تشکیل جلسات مستمر و افزایش خدمات به مددجویان مدنظر کانون وکلاست

 

به گزارش روابط‌عمومی کانون وکلای دادگستری قزوین، در دیدار ریاست و اعضای کانون وکلا با مسئولین زندان مرکزی قزوین، بر ضرورت ادامه خدمات از سوی نهاد وکالت و انتشار و انعکاس آن در نهادهای بیرون از نهاد وکالت، تاکید شد.

محمد نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین در این دیدار که همزمان با آغاز هفته وکیل مدافع و فرارسیدن هفتاد و یکمین سالروز استقلال کانون های وکلا برگزار شد، خاطرنشان کرد که تلاش داریم تا با تشکیل جلسات مستمر، سطح خدمات را برای مددجویان افزایش دهیم.

وی در پایان یادآور شد انتظار می‌رود با لحاظ ضوابط قانونی زندان، ورود و خروج وکلا و محل مشاوره ایشان متناسب با شئونات و جایگاه آنان باشد.

در ادامه این نشست، بابایی رئیس زندان مرکزی قزوین ضمن تقدیر از حضور ریاست کانون وکلا و اهتمام چندین ساله این نهاد در گره‌گشایی حقوقی از امور مددجویان یکی از نکات قوت کانون وکلای قزوین را حرکت در مسیر مسئولیت اجتماعی و مشارکت در امور عمومی عنوان کرد.

بابائی خاطرنشان کرد حضور وکیل همواره کمک دستگاه قضایی برای نیل به حقیقت و عدالت است و صدالبته اقدامات و خدمات این جامعه فرهیخته، اثرگذار و در مسیر احقاق حق است.

وی یادآور شد که آگاهی‌بخشی مددجویان جهت دانایی بر حقوق قانونی خود اقدام ارزشمند وکلای گران‌قدر است.

رئیس زندان مرکزی قزوین در ادامه عنوان داشت علی‌رغم مشقت و محدودیت‌هایی که در تردد به زندان است، لکن وکلای عزیز با دغدغه‌مندی در این مرجع حاضر و به ارائه مشاوره می‌پردازند که این ام شایسته تقدیر است و امیدواریم در مواردی که نیاز به وکیل برای مددجویان است بتوانیم با همکاری کانون وکلا این نیاز و چالش را برطرف نماییم.
در پایان سینا محلوجی رئیس اداره معاضدت کانون وکلای قزوین در خصوص ارائه خدمات معاضدتی اعلام آمادگی و اهتمام در جهت برآوردن نیاز مددجویان به وکیل را خاطرنشان و بر انجام آن تأکید کرد.