دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان

 

نشست صمیمانه ریاست، جمعی از هیات مدیره و وکلای کانون وکلای دادگستری استان قزوین با فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری قزوین، رئیس و اعضای هیات مدیره با سردار سرتیپ دوم پاسدار علی ابراهیمی فرمانده محترم نیروی انتظامی استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در مقر فرماندهی ناجا استان صورت گرفت، ابتدا محمد نسخه چی ریاست کانون وکلای دادگستری قزوین ضمن تشکر و قدردانی از کادر نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت بیان کرد که :« کانون وکلا و پلیس به‌عنوان دو نهاد مرتبط با حقوق عامه مردم، رسالتی بزرگ از نظر اجتماعی دارند.»

 

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار علی ابراهیمی ضمن خوش آمد و قدردانی از حضور وکلای دادگستری استان، تعداد مراجعات به مراجع انتظامی را بالغ‌بر چهل هزار مورد عنوان و یادآور شدند حفظ کرامت مردم و شئونات وکلای محترم دادگستری همواره مدنظر بوده است.

ایشان ضمن اشاره به این نکته که قوه قضاییه و نیروی انتظامی، امین مردم هستند، بر ضرورت آموزش همگانی و آگاهی بخشی حقوقی شهروندان در کاهش مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی تأکید ویادآور شدند که کانون وکلا نقشی ارزنده در این آگاهی افزایی ایفا کرده و خواهد کرد.

در پایان این دیدار اعضای هیات مدیره کانون از زحمات نیروی انتظامی قدردانی کرده و با اهدای لوح سپاس به فرمانده محترم انتظامی استان قزوین از ایشان تقدیر نمودند.

 

Gallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slide