نکات ضروری قابل توجه اعضای محترم برای عبور از روزهای بحران و مبارزه با ویروس کرونا

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان در سال جديد با توجه به استمرار وضعيت فوق العاده به جهت مبارزه با ویروس كرونا و مصوبات ستاد ملي مبارزه با كرونا و محدودیتهای اعمال شده؛ توجه همكاران عزيز را به موارد زير جلب مي نمايد:

  1. تا پايان فروردين ماه حتی الامكان از بازگشایی دفاتر وكالت و پذيرش مراجعين خودداری فرمایید
  2. چنانچه به ضرورت پرونده وكالتي را قبول می فرمایید تقديم دادخواست رابه بعد از فروردين ماه موكول نماييد چرا كه اصولا با توجه به دستورالعمل های قوه قضاییه عملا اقدامی صورت نمی پذیرد.
  3. از مراجعه اختياری به محاكم،اجرای احکام، مراجع انتظامی و… اجتناب فرماييد و پیگیری اين امور را به بعد از بحران موكول نماييد چه اينكه با توجه به هماهنگی با دادگستري كل نبايد ابلاغيه ای كه مستلزم حضور وكيل باشد در اين مدت صادر گردد.
  4. همانگونه كه قبلا هم اعلام گردیده است با توجه به راه اندازی سامانه های خدمات الکترونیکی کانون وکلای دادگستری استان قزوین انجام امور در ارتباط با كانون بصورت مجازی صورت مي گيرد از همين طريق باكانون در ارتباط باشيد و چنانچه هر مشكلي در خصوص انجام وظایف وکالتی با دستگاههاي مرتبط داشتيد حتما بلافاصله از طريق همين راه ارتباطي به كانون منعكس تا سريعا پيگيري شود.
  5. تمامي تصميمات قبلي در خصوص لغو برنامه های معاضدت ارجاع وکالت تسخیری انجام كارآموزي فعلا تا پايان فروردين ماه بقوت خود باقی است

 


در راستای انجام آسان و سریع امور اداری ضمن رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از همکاران فرهیخته و مراجعین محترم به کانون وکلای دادگستری استان قزوین دعوت میگردد امور خود را از طرق الکترونیکی زیر انجام و از مراجعه حضوری به ساختمان کانون تا حد امکان خودداری فرمایند.


راهکار اول ویژه اعضای کانون(وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت): مراجعه به پیشخوان خدمات الکترونیک کانون به نشانی زیر

my.qazvinbar.org

 

راه کار دوم ویژه اعضا و مراجعین محترم: ثبت درخواست و مکاتبات از طریق فرم الکترونیکی موجود در سایت کانون به نشانی زیر

www.qazvinbar.org/درگاه-ارتباطی/

 

راه کار سوم ویژه اعضا و مراجعین محترم: ارسال درخواست ها و مکاتبات از طریق پست الکترونیکی به نشانی زیر

qazvinbar@gmail.com


 

امید است با استفاده از خدمات غیر حضوری و رعایت نکات بهداشتی شاهد کاهش روند شیوع بیماری و موجب سلامتی و رضایت شما عزیزان باشیم