پرداخت سریع تسهیلات بانکی به وکلای دادگستری مطالبه وکلا از بانک ملی استان است

رئیس کانون وکلای دادگستری قزوین:
پرداخت سریع تسهیلات بانکی به وکلای دادگستری مطالبه وکلا از بانک ملی استان است.

محمدابراهیم معدنی؛ مدیریت شعب بانک ملی استان به همراه معاونین ارشد این بانک با حضور در کانون وکلای دادگستری استان قزوین؛ روند اعطای تسهیلات به وکلای دادگستری را تشریح کردند.
معدنی در این دیدار به معرفی خدمات و برنامه‌های این بانک در جهت رفاه حال وکلای قزوین پرداخت و بر همکاری تعامل و هماهنگی فی‌مابین با کانون وکلای قزوین تأکید نمود.
سید محمد حسینی؛ رئیس کانون وکلای دادگستری با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات موجود، بر رفع موانع بالاخص محدودیت‌های تسهیلاتی اشاره، و بر رفع آن موضوعات طی سلسله جلسات مداوم و عقد تفاهم‌نامه با این بانک تأکید کرد و گفت:
باتوجه‌به منابع مالی صندوق حمایت وکلا در بانک ملی و تعامل مدیران در استان شایسته است هرگونه مانع در اعطای سریع تسهیلات به وکلای استان برطرف گردد.
وی تصریح کرد: ضمن تقدیر از همکاری ویژه مدیران ارشد بانک ملی انتظار داریم جایگاه وکلای دادگستری حفظ و برخورد کارمندان و رؤسای شعب بانک ملی با وکلای دادگستری در زمان اعطای تسهیلات حرفه‌ای و متناسب با شأن آنها باشد.
تغییر شعبه ویژه وکلای دادگستری از شعبه فلسطین به شعبه ولی‌عصر (عج) ، تعدیل شرایط ضامنین و کاهش بروکراسی اداری از جمله تأمین مدارک و فاکتور از نتایج این نشست مدیریتی بود.

#روابط_عمومی_کانون_وکلای_دادگستری_قزوین

ن