صورتجلسه دهمین جلسه هیأت نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین

بسمه تعالی

 به تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه سال یک هزار و چهارصد و دو ، دهمین جلسه هیأت نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری طبق اطلاع رسانی قبلی در دفتر هیأت با حضور امضاء کنندگان ذیل تشکیل و پس از بحث و بررسی موارد ذیل به تصویب رسید.

  1. اعضاء هیأت با مرور کلیه مصوبات قبلی ، خانم صالحی مأمور پیگیری اجرایی مصوبات از مبادی ذیربط کانون شد تا ظرف 24 ساعت آینده نتیجه را به اعضاء هیأت گزارش نماید .
  2. واحد انفورماتیک بر اساس ادوار سابق ، در خصوص جدول زمان بندی اجرایی انتخابات ، منشور ابلاغی ، حضور پر شور هیأت عمومی وکلا در روز انتخابات و … موظف به اطلاع رسانی مقتضی مجدد و مکرر می باشد .
  3. ارائه رزومه ، اهداف ، برنامه ها و … ( موضوع ابلاغ 04/ 02/1402 ) داوطلبین محترم تا پایان وقت اداری شنبه مورخ 16/02/1402 ساعت 14:00 ) به دبیرخانه کانون ، تمدید می شود .
  4. مقرر شد اسامی مصور داوطلبین محترم به پیوست نامه ی هیأت نظارت خطاب به ریاست محترم کل دادگستری استان جهت نصب در ساختمان های تابعه دادگستری استان نصب گردد.
  5. مقرر شد ریاست محترم کانون مطابق برنامه ریزی هیأت نظارت ، نسبت به هماهنگی نهایی سالن محل برگزاری جلسه معارفه داوطلبین محترم با هیأت محترم عمومی و وکلا دستورات لازم را صادر نماید .
  6. با عنایت به 2 بخشی بودن فرصت صحبت داوطلبین محترم در جلسه معارفه جمعاً به مدت 6 دقیقه ( طبق قرعه کشی به عمل آمده ) به پیشنهاد تعدادی از داوطلبین محترم و عرف ادواری انتخابات هیأت مدیره کانون با موافقت اعضاء هیأت با اختصاص بخشی از وقت داوطلبین محترم حاضر در جلسه معارفه ، حداکثر کل مدت 3 دقیقه قسمت دوم وقت خویش را می توانند به سرگروه یا عضو ائتلاف اختصاص دهند .
  7. در صورت عدول داوطلبین محترم از مقررات منشور تبلیغات انتخاباتی در مراسم معارفه ، با تذکر هیأت نطارت مواجه شده و داوطلب مقابل ، به همان اندازه حق دفاع خواهد داشت.
  8. مقرر شد مدیر داخلی کانون نسبت به نصب بنر مصور داوطلبین محترم در مقابل ساختمان کانون اقدام و 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات برداشته شود . هم چنین نصب اسامی داوطلبین محترم به ترتیب حروف الفبا و بدون عکس در محل نوشتن رأی خواهد بود.
  9. هرگونه تجمع در محل اخذ رأی و محوطه کانون برای داوطلبین محترم ، نمایندگان و طرفداران آنان ممنوع است .
  10. با تصویب هیأت نظارت ، مقرر است داوطلبین محترم به صورت خارج از نوبت و با طی مراحل اخذ رأی ، رأی خود را به صندوق انداخته و محل کانون و محوطه آن را ترک نمایند.
  11. عکس برداری از تعرفه آراء ممنوع است و نمایندگان محترم داوطلبین در جایگاه تعیین شده مستقر و حق هیچ گونه تبلیغی بر له یا علیه داوطلبان را ندارند.
  12. اعضا محترم هیأت عمومی وکلای غایب می توانند پس از دریافت کد ارسالی از کانون ، مشروح مراسم معارفه را به صورت مجازی مشاهده نمایند .
  13. هیأت نظارت آماده دریافت گزارش مکتوب تخلفات انتخاباتی داوطلبین محترم و طرفداران آنان ( از طریق سامانه پیام رسان هیأت نظارت ) می باشد.
  14. با عنایت به تعطیلی فعالیت اداری کانون در روز برگزاری انتخابات هر گونه تجمع و تردد در طبقات ساختمان کانون ممنوع است .

                                                  رئیس هیأت نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین