دیدار روسای دانشگاه آزاد اسلامی و کانون وکلای قزوین

در دیدار روسای دانشگاه آزاد اسلامی و کانون وکلای قزوین تاکید شد، دانشگاه آزاد قزوین و کانون وکلا همکاری های خود را توسعه می دهند
در دیداری با حضور غلامرضا تجدد رئیس کانون وکلای قزوین ، مرتضی موسی خاتی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی قزوین و ژان ماری شوسونیر وکیل کانون وکلای پاریس و استاد دوره های حقوق تجارت بین الملل بر همکاری هرچه بیشتر دانشگاه آزاد با کانون وکلا تاکید شد .
به گزارش خبرنگار کانون وکلا هفته گذشته و به مناسبت حضور و بازدید آقای ژان ماری نماینده کانون وکلای پاریس در کانون قزوین روسای کانون وکلای قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی با یک دیگر دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار ابتدا مرتضی موسی خانی ضمن ابراز خشنودی از حضور نمایندگان کانون وکلای قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی گفت : حضور آقای ماری که نماینده کانون پاریس هستند نشان از این مساله دارد که کانون قزوین نهادی پیشرو و پویاست که می تواند به نقش آفرینی موثر در جامعه بپردازد .
مرتضی موسی خانی در ادامه با اشاره به دستاوردها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اضافه کرد : این دانشگاه به همت آقای دکتر صالحی بنا شده است و سعی می کند در بالاترین سطح کیفی خدمات آموزشی را ارائه دهد .
وی با بیان این که کانون وکلا یکی از نهادهای مستقل قدیمی کشور است بیان کرد : هم نهاد کانون وکلا و هم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دارای ظرفیت هایی هستند که در صورت همکاری با هم می توانند شکوفا شوند .
غلامرضا تجدد رئیس کانون وکلای استان قزوین نیز در این دیدار با بیان این که کانون قزوین یکی از پیشرو ترین کانون ها در سطح کشور است بیان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یکی از افتخارات استان است که در چند سال همواره نام قزوین را در سطح کشور و جهان مطرح کرده است .
وی افزود : کانون وکلای دادگستری قزوین برای هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل را دارد زیرا این همکاری و توسعه ارتباطات نهابتا به سود جامعه حقوق کشور خواهد بود .
تجدد تصریح کرد : در هفته وکیل مدافع میزبان آقای ماری از کانون وکلای پاریس هستیم و ایشان را به دانشگاه آزاد قزوین آورده ایم تا ضمن نشان دادن توانایی های علمی و پژوهشی این استان ،ایشان بیش تر با ظرفیت های علمی این دانشگاه آشنا شده و زمینه همکاری های گسترده تر برای اعتلای استان فراهم شود.
تجدد ادامه داد: آقای ماری مدرس دوره های حقوق تجارت بازرگانی در لاهه بوده اند و از نظر آکادمیک نیز می توانند به سطح علمی کانون وکلای قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی کنند .
در این دیدار ژان ماری شوسونیر نیز با بیان این که ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بسیار است ادامه داد: بسیار خوشحالم که از این دانشگاه بازدید کرده ام و این دانشگاه را بسیار مجهز ، به روز و مستعد برای پیشرفت در همه زمینه ها دیدم .
وی افزود: در صورت تمایل ، من می توانم پلی برای برقراری ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و کانون وکلا با دانشگاه های مطرح و برند فرانسه در زمینه های مختلف باشم .
پس از این دیدار له همراهی مسیولین دانشگاه از تمام قسمتها و دانشکده ها و امکانات علمی ، پژوهشی و ورزشی دانشگاه ازاد قزوین بازدیدهای مفصلی به عمل امد که موجبات تشویق و احترام جان ماری شوسونیر را فراهم آورد.


Gallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slide