تور علمی تفریحی پاریس، بروکسل ویژه وکلا

کانون وکلای دادگستری استان قزوین بدنبال رایزنی با اتحادیه کانون های وکلای دادگستری فرانسه در نظر دارد تور علمی تفریحی پاریس، بروکسل را در تاریخ 16 تیر ماه الی 23 تیر ماه 1397 بمدت 7 شب و 8 روز برگزار نماید.

از همکاران محترم علاقه مند به حضور در این سفر علمی تفریحی دعوت میگردد نهایتا تا تاریخ 18 اسفند ماه 1396 مراتب آمادگی خود را به دبیرخانه کانون اعلام فرمایند.

با توجه به محدود بودن ظرفیت تور اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نموده اند.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه در تور:

– تصویر پاسپورت دارای اعتبار متقاضی

– تصویر پروانه وکالت تمدید شده

– مبلغ 600 یورو یا معادل روز آن به ریال

 


سوالات متداول :

هدف از سفر به اروپا چیست ؟

هدف از این سفر بازدید از نهادهای حقوقی کشور فرانسه و بلژیک است اما با تمهیدات در نظر گرفته شده مسافرین این سفر به تفریحات سالم و بازدید از موزه ها و مراکز فرهنگی نیز خواهند پرداخت. هم چنین در این سفر دیدارهایی با مسوولین نهاد وکالت فرانسه ترتیب داده شده است.

برنامه سفر به فرانسه چیست؟
برنامه سفر به پاریس و بروکسل در حال هماهنگی با اتحادیه کانون های وکلای فرانسه است ؛ به محض نهایی شدن برنامه به صورت مدون و جامع بر روی سایت کانون قرار خواهد گرفت. (انجام شد)

آیا می توان در این سفر همراه داشت؟
اعضای کانون وکلای دادگستری می توانند برای این سفر با همسر خود سفر کنند اما در صورتی که تعداد متقاضیان وکیل بیش از محدودیت باشد وکلا در اولویت قرار خواهند گرفت.

آیا اخذ ویزا برای این سفر تضمین شده است؟
با توجه به وجود دعوت نامه رسمی از نهاد معتبر اتحادیه کانون های وکلای فرانسه افراد متقاضی از شانس بسیار بالایی برای دریافت ویزا برخوردار خواهند بود اما هیچگونه تضمین قطعی در خصوص صدور ویزا وجود نخواهد داشت.

هزینه ویزا به عهده کیست؟
هزینه ویزا روی مبلغ تور محاسبه نشده است.

هتل اقامت در طول سفر از چه امکاناتی برخوردار است؟

هتل اقامت در طول سفر در منطقه ل دفانس پاریس خواهد بود و از امکانات کامل شامل لابی، سالن جلسه، اینترنت ، اتاق های کاربردی و شیک برخوردار است. در صورت درخواست برای اتاق سینگل ما التفاوت مبلغ پس از رزرو هتل از فرد متقاضی گرفته خواهد شد.

در صورت رد درخواست ویزا چه میزان از مبلغ به فرد متقاضی بازخواهد گشت ؟
در صورت عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه به هر دلیلی مبلغ 250 یورو از هزینه گرفته شده کسر و مابقی به فرد متقاضی بازخواهد گشت.

وعده های غذایی در طول سفربه عهده کیست؟
به جز صبحانه که در هتل محل اقامت تامین می شود ناهار و شام بر عهده خود مسافرخواهد بود.

حمل و نقل در طول سفر چگونه خواهد بود ؟
در صورت تقاضای متقاضیان و به حد نصاب رسیدن مسافران یک دستگاه اتوبوس در طول سفر اجاره خواهد شد ، در غیر این صورت بنا به درخواست برای هریک از مسافران بلیط هفتگی مترو تهیه خواهد شد .
در صورت اجاره اتوبوس ترانسفر به بلژیک با اتوبوس انجام خواهد شد و در غیر این صورت با قطار .

آیا در طول سفر راهنمای سفر وجود خواهد داشت ؟
بله؛ علاوه بریک راهنمای فارسی زبان یک راهنمای فرانسه زبان نیز در کنار مسافران خواهد بود.هم چنین با تمهیدات اندیشیده شده یک مترجم دو زبانه نیز برای دیدارهای رسمی تدارک دیده شده است .

شیوه پرداخت این سفر به چه شکل است ؟
مبلغ ششصد یورو یا معادل آن به صورت ریال از متقاضی گرفته خواهد شد و مابقی مبلغ نیز در دو قسط به مبالغ 500 یورو از متقاضیان در ابتدا و انتهای اردیبهشت ماه گرفته خواهد شد . در صورت پرداخت به صورت ریالی، معیار حساب ، میزان قیمت روز خرید ارز توسط کانون وکلای دادگستری قزوین خواهد بود.

آیا برای این سفر تسهیلات بانکی وجود دارد؟
کانون وکلای دادگستری استان قزوین با بانک رفاه قزوین برای در نظر گرفتن تسهیلات برای سفر حاضر رایزنی کرده است اما با توجه به اتمام سال مالی تحقق این امر منوط به سیاست های بانک در سال جدید است با این حال می توان گفت که شانس زیادی برای اخذ وام برای متقاضیان وجود دارد.

پرداخت هزینه خروج از کشور به عهده کیست ؟
پرداخت مبلغ خروج از کشور به عهده مسافر می باشد .

آیا در مدارک ویزا مدارک مالی شامل پرینت حساب نیز درخواست خواهد شد ؟
بله . گردش حساب سه ماه آخر و گواهی تمکن مالی فرد جزو مدارک پرونده ویزا می باشد.

در صورت وجود سوالات دیگر با واحد انفورماتیک کانون تماس حاصل فرمایید.