شیوه نامه شرکت در جلسات آموزش مجازی کانون وکلای دادگستری استان قزوین

با این توضیح که جلسات آموزش مجازی بصورت زنده و برخط با حضور استاد در یک طرف و تمامی کارآموزان در طرف دیگر جلسه با امکان مشاهده صدا و تصویر استاد در کنار محتوای آموزشی مرتبط به علاوه امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با هریک از کارآموزان به تشخیص استاد در حین برگزاری نشست، برگزار میگردد توجه شما عزیزان را به نکات زیر جلب مینماییم.

– ورود به جلسات آموزش مجازی از طریق تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و رایانه های رومیزی متصل به اینترنت پرسرعت بدون نصب هرگونه نرم افزار جانبی و صرفا با فراخوانی نشانی الکترونیکی زیر در مرورگر دستگاه میسر است.(استفاده از تلفن همراه باتوجه به دارا بودن میکروفون و دوربین مناسب در کنار سرعت بالای اینترنت توصیه میگردد.)

نشانی الکترونیکی سامانه جلسات آموزش مجازی:
🌐 https://www.skyroom.online/ch/gpon.co.ltd/qba

– در صفحه پیش رو نام کاربری و رمز عبور ارسال شده از طریق پیامک را وارد فرمایید و سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.

– این نشانی الکترونیکی صرفا در زمان های اعلام شده قابل استفاده بوده و در غیر این صورت شما امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت.

 

– حضور و غیاب شما عزیزان بصورت چند باره و هوشمند توسط سامانه در بازه برگزاری هر جلسه انجام خواهد گرفت.

– اساتید امکان دعوت هر یک از کارآموزان به برقراری ارتباط صوتی و یا تصویری در بازه برگزاری جلسه را در صورت صلاحدید خواهند داشت و بهمین جهت رعایت پوشش رسمی در کنار فراهم نمودن امکانات سخت افزاری ارتباط صوتی و تصویری از سمت کارآموزان محترم مفروض است.

– به جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در استفاده شما عزیزان از سامانه و بهره مندی از مطالب اساتید امکان اتصال به سامانه از یک ساعت قبل از زمان برگزاری جلسه فراهم شده است تا فرصت کافی برای رفع مشکلات احتمالی در دسترس باشد از همین رو توصیه میکنیم حتما یک ساعت قبل از زمان برگزاری جلسه با کلیک روی نشانی الکترونیکی سامانه از عملکرد صحیح تجهیزات خود اطمینان یابید. در این مدت مسئول واحد انفورماتیک کانون همراه شما خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه اشکال، واحد انفورماتیک کانون وکلای دادگستری استان قزوین در خدمت شماست.

شاد و پیروز و سلامت باشید.