گزارش مراسم اعطای پروانه کارآموزی وکالت دادگستری سال 1396

 

پروانه کارآموزی به 48 تن از کارآموزان جدید وکالت در قزوین اعطا شد
در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین پراونه کارآموزی وکالت به 48تن از پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزان وکالت اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان در این مراسم بر رعایت اخلاق حرفه ای وکالت تاکید کرد و گفت:آنچه باعث موفقیت در این حرفه مقدس می شود رعایت مبانی اخلاقی همچون صداقت و راستگویی،انصاف و برابری، امانتداری، وفاداری و احساس مسئولیت اجتماعی است.
محمد نسخه چی افزود:باورها و اعتقادات شخصی است که فردی را مسئول و قانونمند می کند و نتیجه آن این می شود که می توان رفتارفرد را پیش بینی و در نهایت اعتماد آفرینی ایجاد کرد.
وی ، اخلاق حرفه ای را از تاکیدات مهم کانون های کلای دادگستری به تمام کارآموزان و وکلا عنوان کرد و گفت:وکالت مسئولیت مقدس و جایگاهی رفیع است که خداوند نیز خود را با آن توصیف و وکیل را امین دانسته است.
نسخه چی خاطرنشان کرد:وکلا باید جهت تقلیل بار سنگین دستگاه قضائی و کمک به برقراری صلح و سازش اقدام و نسبت به آگاه کردن طرفین دعوا درباره آینده پرونده و روند دادرسی و سایر مسائل مطروحه و همچنین رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین خطاب به کارآموزان جدید گفت:باید در پی ارتقای شایستگی حرفه ای و دانش وکالت و احقاق حق بوده و از کینه ورزی بپرهیزیم و به قانون، وجدان و اصول اخلاق حرفه ای و نظامات وکالت پاینبد باشیم.
رئیس کمیسیون کارورزی کانون وکلای دادگستری استان قزوین نیز در ادامه این مراسم با تبریک قبولی به کارآموزان جدید الورود کانون وکلای استان گفت:آمار محدود 48نفری از کارآموزان جدید نشاندهنده سعی و تلاش جدی این افراد برای پذیرفته شدن در آزمون است.
سید تقی سید رضی در ادامه از کارآموزان خواست در مدت 18 ماهه دوره کارآموزی با مطالعه دقیق شرح وظایف ، ابهامات و سوالات خود را نه از اشخاص بلکه با کمیسیون کارآموزی کانون وکلا درمیان گذاشته و پاسخ شفاف بگیرند.
سید رضی افزود:سیاست کاری ما در کمیسیون کارآموزی تسامح و مدارا با کارآموزان در عین اجرای دقیق کانون است و در این راه از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.
در آزمون ورودی کانون های وکلای دادگستری یک هزار و 975داوطلب از قزوین شرکت کرده بودند که از بین آنها 48نفر پذیرفته شدند.

 


 

Gallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slideGallery slide