دیدار نوروزی جمعی از وکلا با رئیس کل دادگستری استان قزوین

در دیدار نوروزی جمعی از وکلای قزوین با مدیر کل دادگستری قزوین
انصاری ؛
ساختمان کانون بخشی از هویت وکلا است
جمال انصاری مدیر کل دادگستری استان قزوین در دیدار با جمعی از وکلای کانون وکلای دادگستری قزوین گفت : در مجموعه کانون وکلا و با تدبیر هیئت مدیره کانون کما و کیفا اتفاقات خوبی افتاده است که این اتفاقات با اتمام پروژه ساختمان کانون تکمیل می شود .
به گزارش خبرنگار کانون وکلای قزوین جمعی از وکلای قزوین به رسم سنت هر ساله پس از اتمام تعطیلات نوروزی و با آغاز رسمی سال جدید کاری به دیدار رئیس کل دادگستری استان قزوین رفتند و به دید و بازدید با وی پرداختند .
در این دیدار غلامرضا تجدد رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین با بیان این که قشر وکیل از سالم ترین اقشار جامعه است گفت : تعامل حاضر کانون وکلای قزوین با دستگاه قضایی در استان قزوین زبانزد عام و خاص است که این امر میسر نمی شد مگر با عنایات ویژه رئیس کل دادگستری استان قزوین که انصافا شایستگی های ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست .
جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز با تبریک سال جدید به وکلا گفت : دیدگاه بنده و مجموعه تحت نظر بنده به وکیل روشن است چرا که نظام قضایی و نظام وکلا قرار است سال ها کنار یک دیگر باشند لذا تعامل بین این دو مجموعه لازم و ضروری است .
وی با بیان که همه ما امسال باید عزممان را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم جزم کنیم اضافه کرد : برای خدمت رسانی بهتر به مردم در سال جدید باید نقص های موجود در دستگاه قضا را رفع کنیم و در این راه وکلا باید به ما کمک کنند.
انصاری خاطر نشان کرد : کانون وکلای قزوین اگر از نظر ماهیت و ساختار قدرتمند شود به سود دستگاه قضایی است چرا که کار مردم سریع تر پیش می رود و دستگاه قضا نیز جز اجرای عدالت هدفی ندارد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان این که با حضور هیئت مدیره جدید در کانون وکلا کیفا و کما اتفاقات خوبی افتاده است افزود : ساختمان کانون وکلا بخشی از هویت قشر وکیل است لذا توصیه می کنم هرچه سریع تر پروژه ساختمان کانون را به اتمام برسانید تا از نظر ساختاری مشکل نداشته باشید.
هم چنین در این دیدار وکیل و استاد پیشکسوت قائمی با بیان نکاتی در خصوص استقلال حکومت الکترونیک بیش از فرهنگ سازی آن در جامعه خواستار رفع نواقص موجود در موضوع عناوین دادخواست ها در دفاتر خدمات الکترونیکی شد که جمال انصاری برای حل این مشکل قول مساعد داد.
هم چنین فریبا رضایی از وکلای بانوی حاضر در این جلسه با بیان این که خواستار نگاه یکسان مجموعه قضایی به بانوان و آقایان هستیم در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد .