هشتمین صورتجلسه کمیسیون رفاه و تسهیلات

باسمه تعالی

   به تاریخ 17 آذر ماه 1398 ، ساعت 13 ، هشتمین جلسه کمیسیون رفاه و تسهیلات دوره هشتم کانون وکلای دادگستری استان قزوین با حضور اعضای محترم نامبرده در ذیل تشکیل و به شرح ذیل تصمیمات اخذ گردید.

  • با توجه به زمان و مصادف بودن با زمستان و شرایط ویژه شرکتی در زمینه آژانس های مسافرتی نسبت به برگزاری تور به شرح 3/1 نقدی و 3/2 باقیمانده با شرایط پرداخت چند ماهه، پیشنهاد این کمیسیون تور مالزی و یا ترکیبی مالزی و سنگاپور می باشد که در صورت تایید از سوی هیئت مدیره محترم نسبت به زمان و مکان (مالزی یا ترکیبی) جزئیات به حضور اعلام خواهد شد.
  • در خصوص پیشنهاد فروشگاه پوشاک موکارلو، با توجه به مطلوب بودن برند فوق و استقبال عمومی، قطعاً با رفع ابهامات موجود در پیشنهادات اعلامی با حضوری(مذاکره) همکاری با آن فروشگاه، به فرض لحاظ تخفیفات مناسب به صلاح کانون است. فعلا برای رفع ابهام نیاز به مذاکره حضوری با مسئولین فروشگاه است.
  • در خصوص پیشنهادات شرکت آراسام عتیق و پخش کاغذ پاپیروس نسبت به توزیع کاغذ مورد نیاز همکاران و کانون با عنایت به آنکه شرکت آراسام عتیق شخصیت حقوقی داشته و به نوعی نقش واسطه در توزیع حذف است و سابقاً توسط کانون راجع به آن شرکت اطلاع رسانی گردیده لذا بنظر همکاری با شرکت فوق مورد تصویب کمیسیون است.
  • شرایط پیشنهادی گروه پژواک هنر طی نامه بشماره 98165 مورخ 12/8/98 به پیوست فاکتورها بررسی شد، با توجه به عدم وجود قرارداد مشابه و شرایط مناسب، مورد تصویب قرار گرفت.
  • در خصوص پیشنهادات از سوی فیزیوتراپی شفا و رویال سرویس، ابتدا نیاز به حضور مسئولین (فیزیوتراپی و رویال سرویس) جهت مذاکره و رفع ابهام است و سپس تصمیم مقتضی صورت خواهد گرفت.

مقرر گردید جناب آقای حاجی کریمی طی تماس با نامبردگان، جهت مذاکره در صورت تمایل دعوت گردند.

 

حاضرین جلسه:  حسین تیموری و سعید بهرامخانی

 غایبین جلسه: میثم چگینی، شیما حاتمی راد، فاطمه کلاه دوزها، سعید محمدی، محسن درخوش، اعظم رحیمی، زهرا حق شناس، عباسعلی خدابنده لو، مهدی کیایی، میلاد طاهرخانی، شیوا ابراهیمی، مهری آئینه چی، حسین صوفی، رسول آقاکاشی، مجید بیگدلی، محمدتقی نصیری، سیما شریفی نوروزی، فریده بابایی مدانی، علی محمودی، مریم ضیاء آبادی،، محمدمهدی صبوری، زهره زینالی، حمیده کاظمی