صورتجلسه مورخ 5 مهر ماه 1399 هیأت مدیره

به نام خدا
به تاریخ 5 مهر ماه 1399 چهل و ششمین جلسه هیأت مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری استان قزوین با حضور آقایان محمدرضا شهیدی، امیرافشین کلانتری، سید محسن خطیبی و امیر کاتبی تشکیل و اتخاذ تصمیم گردید.

1) بررسی پیرامون قرارداد زه کشی ساختمان جدید کانون با توجه به اقدامات وسیع انجام شده و ارسال نامه برای حداقل ده شرکت جهت اعلام نظر در خصوص رفع مشکل آب به جهت فنی و حساس بودن موضوع با این توضیح که متاسفانه در زمان احداث می بایست این مشکل که براحتی قابل حل بود مرتفع می گردید و هزینه چندانی نداشت. مبلغ قرارداد های پیشنهادی از طرف شرکت ها مبلغ گزافی بوده، به خصوص که نتیجه کار هم بسیار مهم است و این نتیجه با وصف اینکه می بایست اقدامات در پی ساختمان انجام شود یعنی عمق 9 تا 12 متری قطعی نبوده و به هرحال با بررسی های زیاد و مساعدت همکاران وکیل ، شرکت آریا ویلا سازه که قبلا در خصوص ساختمان مخابرات در مجاورت کانون چنین عملیاتی را انجام داده است به عنوان پیمانکار انتخاب و با مبلغ قرارداد 1،050،000،000 تومان و اخذ تضمینات لازم انتخاب گردید. البته مبلغ پیشنهادی 1،380،000،000 تومان بود که با مذاکرات تخفیف لازم اخذ گردید. لازم به ذکر است، تامین دلیل در خصوص توجه مسئولیت و نحوه جبران خسارت مزبور به عمل آمده و اقدامات حقوقی متعاقباً به عمل خواهد آمد.
2) درخواست آقای علی کاظم لو متقاضی بند دال مجدداً مورد بررسی واقع شد. با توجه به اینکه مخالفت جناب آقای غلامرضا تجدد در جلسه قبلی سهواً قید نگردیده بود به لحاظ نظر مخالف با مصوبه بر اساس نظر ایشان این بود که عنوان لیسانس تاثیری در برخورداری نامبرده ندارد لیکن از آنجایی که بند دال ماده 8 مقرره استثنایی است و باید صرفاً در چارچوب آن مقرره عمل شود و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت در این جهت موضوعیت ندارد هرچند که نظریه مشورتی در این خصوص موید این مطلب است لذا صرفاً مدارکی که در بند مذبور احصا شده ملاک برخورداری از نظر آن قانون می باشد.
3) درخواست خانم طاهرخانی در خصوص هدیه و لوح تبریک برای خانم محبوبه شاطریان و آقای ایمان حاجی کریمی طبق سنوات گذشته قرائت گردید و با پرداخت مبلغ یک میلیون تومان هدیه به هریک از ایشان موافقت شد.
امضاء کنندگان:
محمدرضا شهیدی، امیر افشین کلانتری، سید محسن خطیبی، امیر کاتبی