پیام ریاست کانون وکلای دادگستری استان قزوین جهت حضور پرشور در انتخابات

 

پیام ریاست کانون وکلای دادگستری استان قزوین جهت حضور پرشور در انتخابات

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین، محمد نسخه چی با دعوت از وکلا و کارآموزان و جامعه حقوقی برای حضور پرشور در انتخابات ضمن صدور بیانیه ای اعلام کرد: بی شک، حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات باعث افزایش قدرت ملی است. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم ترین وسیله های رفع موانع و پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)

انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته های ملت شنیده شود و اراده دولت ها برای تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود. به خوبی می دانیم که آینده فرزندان عزیز این سرزمین، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، در گرو مشارکت در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.

از این رو، حضور عزیزان همکار در پای صندوق های رای نه تنها صرفا تکلیف نیست؛ حق است؛ حق مردم است که انتخاب کنند.

همکاران محترم، شما طلایه دار دانش و پیشرفت هستید و میتوانید با ارائه دیدگاه های سازنده و ترویج فرهنگ مشارکت در میان جامعه، علاوه بر ارتقا سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم، به شکل گیری انتخاباتی پرشور، کمک کنید.
امید قطعی دارم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن بینی و آگاهی، نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی کشور را با جدیت پیش خواهند برد.

به امید سر افرازی ایران